Sterownik silnika bezszczotkowego RE4 - 48V 60V 1000W - do quada skutera gokarta
Napięcie: 48V, 60V Moc: 1000W+
Typ silnika: bez szczotkowy
Powiązane
Cena
239,00 zł
Brutto
Codzienna wysyłka do 12:00
Darmowa dostawa od 200zł
SSL !
Dostępny
Sterownik silnika bezszczotkowego RE4 - 48V 60V 1000W - do quada skutera gokarta
- dwu-zakresowy sterownik marki POWER CARS ™ model: RE4 - 48V 60V 1000W
Tuningowy sterownik / kontroler obrotów do silników bez szczotkowych / BLDC. Tak jak inne nasze tuningowe sterowniki bez problemu obsłuży silniki o poziom mocniejsze. Podwyższona wydajność o 20% sprawia, że sterownik jest znacznie bardziej odporny na przeciążenia i tym samym znacznie wzrasta jego niezawodność.
W zależności od typu silnika potrafi podnieść prędkość obrotową od 10% do 20% zwiększając maksymalną prędkość pojazdu (na 3 biegu).
Współpracuje zarówno z silnikami z czujnikami Hall jak i bez nich. Sterownik współpracuje z każdym typem zasilania akumulatorowego.
3 rewolucyjne tryby jazdy odpowiadające też 3 poziomom zużycia energii :
- tryb ECO 80% mocy - bieg 1 - sterownik ogranicza pobór prądu, bardzo przydatne np. gdy baterie są już mocno rozładowane
- tryb Standardowy 100% mocy - bieg 2 - jazda ze prędkością standardową
- tryb Turbo 120% mocy - bieg 3 - w zależności od typu silnika jaki posiadamy, sterownik w tym trybie wymusza wyższą prędkość od 10% do 20%
Funkcje wewnętrzne:
- Inteligent volage - samoczynne wykrywanie napięcia prądu stałego 48 lub 60V podczas wykrywania parametrów silnika Super mute - sterowanie wyciszające silnik przy starcie i rozpędzaniu pojazdu
- Undervoltage protection - zabezpieczenie akumulatorów - gdy akumulatory zbliżą się do ich minimalnego volatrzu, sterownik odetnie zasilanie chroniąc akumulatory przed pełnym wylądowaniem i uszkodzenie akumulatorów.
- Overcurrent protection - zabezpieczenie przed zbyt wysokim natężeniem
- Anti-Blocking function - funkcja wykrywająca zastopowany silnik, która po 3 sek odłącza zasilanie chroniąc zarówno silnik jak i sterownik przed dodatkowym przeciążeniem
- MOS tube short circuit protection - automatyczne wykrywanie uszkodzonych końcówek mocy wyłączy sterownik przy uszkodzeniu choćby jednej z nich celem ochrony pozostałych.
- Permanen power off - permanentne wyłącznie zasilania, wiele innych sterowników mimo ich wyłączenia dalej pobiera prąd z akumulatorów do ich całkowitego wyczerpania, co w efekcie uszkadza akumulatory.
Programowanie i podłączanie sterownika - sterownik podłączamy z według następującej kolejności:
- Zasilanie sterownika - dwa grube przewody czerwony (plus) i czarny (minus) podłączamy do zespołu akumulatorów zgodnie z ich kolorystyką (choć sterownik posiada swoje zabezpieczenia, między zespołem akumulatorów a sterownikiem sugerujemy zamontować bezpiecznik typu MAXI).
- Silnik - 3 grube przewody zasilające silnik (zielony, niebieski, żółty) do ich odpowiedników kolorystycznych silnika
- Czujniki Hall - 6 pianową kostkę w sterowniku (sprawdzając czy kolorystyka kabli się zgadza) podłączamy do 6 pniowej kostki silnika. Jeśli silnik nie ma wyjścia czujników Hall, czynność tą pomijamy.
- Włączenie sterownika - pomarańczowy przewód opisany "Electric door lock" łączymy z plusem zasilającym sterownik. Wyjście między plusem akumulatora a tym przewodem możemy połączyć do stacyjki/włącznika.
- Programowanie - wykrywanie silnika - (WAŻNE - w tym momencie manetka/pedał nie może być podłączony do sterownika): Sposób I - łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund podczas których silnik zacznie pracować a sterownik wykryje jego parametry, po czym białe przewody rozłączamy. Jeśli silnik ma pracować w odwrotnym kierunku, ponownie łączymy białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund. Sposób II - ręcznie zakręcamy silnikiem w kierunku który nas interesuje, aby silnik wykonał minimum 2 obroty, po czym łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund, po czym je rozłączamy. Po rozłączeniu białych przewodów sterownik jest już zaprogramowany do pracy z silnikiem, możemy podłączyć manetkę/pedał itd.
Przeznaczenie - pojazdy elektryczne o zasilaniu DC 48V lub 60V:
- Mini go-karty
- Skutery
- Mini quady
- Rowery
- ATV
- Mini Buggy
- POWER CARSy
- inne pojazdy o napędzie elektrycznym..
Dane techniczne:
- Napięcie znamionowe : 60V, 48V
- Moc sterownika 1000W
- Natężenie wyjściowe 35A
- Typ złącz sterujących - złącze MTW 2pin i MTW 3pin
Polecane przez POWER CARS ™ Team
610030
Opis
- Typ silnika elektrycznego
- bez-szczotkowy
- Napięcie pracy sterownika
- 48V
60V - Moc ciągła sterownika
- 1000W
Pliki do pobrania
Specyfikacja - RE4 48V 60V 1000W
Specyfikacja sterownika - kontrolera obrotów do silników bezszczotkowych RE4 48V 60V 1000W
Pliki do pobrania (671.95KB)Powiązane produkty
Napięcie: 48V Moc: 1000W
Typ: bez szczotkowy BLDC
499,00 zł
Pedał gazu stalowy V2S do pojazdów elektrycznych, gokartów, buggy itp. Wymaga do działania sterownik/kontrolera silnika elektrycznego.
74,00 zł
Napięcie: 48V Moc: 1000W
Typ: bez szczotkowy BLDC
839,00 zł
Napięcie: 48V Moc: 1000W
Typ: bez szczotkowy BLDC
899,00 zł
Poprzedni
Następny