Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem RE4 48V 1000W do skutera quada gokarta
Napięcie: 48V Moc: 1000W
Typ: bez szczotkowy BLDC
Powiązane
Cena
839,00 zł
Brutto
Codzienna wysyłka do 12:00
Darmowa dostawa od 200zł
SSL !
Dostępny
Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem RE4 48V 1000W do skutera quada gokarta
- Zestaw marki POWER CARS ™
- Silnik bez-szczotkowy typu BLDC - 48V 1000W
- Sterownik tuningowy do silników bezszczotkowych - 48V 1000W Red Edition 4
Zestaw specjalnie dobranego typu silnika z kontrolerem/sterownikiem o mocy wyższej niż sam silnik. Takie połączenie sprawia, że kontroler nie blokuje mocy silnika i uzyskujemy większą moc szczytową, większą odporność na przeciążenia oraz dłuższą żywotność zestawu. Polecany do napędu i tuningu pojazdów elektrycznych, w szczególności POWER CARSów, mini gokartów, skuterów, mini quadów, ATV i tzw. pocket bike-ów 1tp.
Zestaw przystosowany do pracy z każdym typem zasilania akumulatorowego zarówno opartego o akumulatory żelowe jak pakiety ogniw.
Programowanie i podłączanie sterownika - sterownik podłączamy z według następującej kolejności:
- Zasilanie sterownika - dwa grube przewody czerwony (plus) i czarny (minus) podłączamy do zespołu akumulatorów zgodnie z ich kolorystyką (choć sterownik posiada swoje zabezpieczenia, między zespołem akumulatorów a sterownikiem sugerujemy zamontować bezpiecznik typu MAXI).
- Silnik - 3 grube przewody zasilające silnik (zielony, niebieski, żółty) do ich odpowiedników kolorystycznych silnika
- Czujniki Hall - 6 pianową kostkę w sterowniku (sprawdzając czy kolorystyka kabli się zgadza) podłączamy do 6 pniowej kostki silnika. Jeśli silnik nie ma wyjścia czujników Hall, czynność tą pomijamy.
- Włączenie sterownika - pomarańczowy przewód opisany "Electric door lock" łączymy z plusem zasilającym sterownik. Wyjście między plusem akumulatora a tym przewodem możemy połączyć do stacyjki/włącznika.
- Programowanie - wykrywanie silnika - (WAŻNE - w tym momencie manetka/pedał nie może być podłączony do sterownika): Sposób I - łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund podczas których silnik zacznie pracować a sterownik wykryje jego parametry, po czym białe przewody rozłączamy. Jeśli silnik ma pracować w odwrotnym kierunku, ponownie łączymy białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund. Sposób II - ręcznie zakręcamy silnikiem w kierunku który nas interesuje, aby silnik wykonał minimum 2 obroty, po czym łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund, po czym je rozłączamy. Po rozłączeniu białych przewodów sterownik jest już zaprogramowany do pracy z silnikiem, możemy podłączyć manetkę/pedał itd.
Dane techniczne silnika:
- Napięcie: 48V
- Moc - 1000W
- Pobór - 4,2/26,5A
- Obroty pod obciążeniem - 3100 +- 5%
- RPM / Obroty bez obciążenia - 3500
- Zębatka - 11T na łańcuch typu T8F
- Fazy - 3
- Waga 3.5 kg
Dane techniczne sterownika:
- Napięcie znamionowe : 48V
- Moc sterownika 1000W
- Natężenie wyjściowe 35A
- Typ złącz sterujących - złącze MTW 2pin i MTW 3pin
- Waga: 1kg
Funkcje wewnętrzne sterownika:
- Inteligent volage - samoczynne wykrywanie poziomu napięcia prądu stałego
- Super mute - sterowanie wyciszające silnik przy starcie i rozpędzaniu pojazdu
- Undervoltage protection - zabezpieczenie akumulatorów - gdy akumulatory zbliżą się do ich minimalnego volatrzu, sterownik odetnie zasilanie chroniąc akumulatory przed pełnym wylądowaniem i uszkodzenie akumulatorów.
- Overcurrent protection - zabezpieczenie przed zbyt wysokim natężeniem
- Anti-Blocking function - funkcja wykrywająca zastopowany silnik, która po 3 sek odłącza zasilanie chroniąc zarówno silnik jak i sterownik przed dodatkowym przeciążeniem
- MOS tube short circuit protection - automatyczne wykrywanie uszkodzonych końcówek mocy wyłączy sterownik przy uszkodzeniu choćby jednej z nich celem ochrony pozostałych.
- Permanen power off - permanentne wyłącznie zasilania, wiele innych sterowników mimo ich wyłączenia dalej pobiera prąd z akumulatorów do ich całkowitego wyczerpania, co w efekcie uszkadza akumulatory.
Polecane przez POWER CARS ™ Team
Opis
- Typ silnika elektrycznego
- bez-szczotkowy
- Napięcie pracy silnika
- 48V
- Moc ciągła silnika
- 1000W
Pliki do pobrania
Specyfikacja - RE4 48V 60V 1000W
Specyfikacja sterownika - kontrolera obrotów do silników bezszczotkowych RE3 48V 60V 1000W
Pliki do pobrania (671.95KB)Powiązane produkty
Napięcie: 48V Moc: 1000W
Typ: bez szczotkowy BLDC
499,00 zł
Napięcie: 48V, 60V Moc: 1000W+
Typ silnika: bez szczotkowy
239,00 zł
Pedał gazu stalowy V2S do pojazdów elektrycznych, gokartów, buggy itp. Wymaga do działania sterownik/kontrolera silnika elektrycznego.
74,00 zł
Napięcie: 48V Moc: 1000W
Typ: bez szczotkowy BLDC
899,00 zł
Poprzedni
Następny