Teraz możesz zamówić pojazd z płatnością ratalną !

Przejdź do zamówienia i wybierz opcję E-Raty w Santander Bank !

Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem RE4 48V 1000W do skutera quada gokarta

Napięcie: 48V  Moc: 1000W

Typ: bez szczotkowy BLDC

Powiązane
Silnik elektryczny bez szczotkowy 48V 1000W - do quada skutera gokarta buggy
Sterownik silnika bez szczotkowego RE4 - 48V 60V 1000W - do quada skutera gokarta
Pedał gazu do sterowników i silników elektrycznych 4-5V V2S- do gokarta buggy
Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem i pedał RE4 48V 1000W do gokarta buggy crosskarta
EAN 5906138392299 Marka POWER CARS Czas dostawy 24h

Cena

729,00 zł
Brutto
Codzienna wysyłka do 12:00
Darmowa dostawa od 200zł
 SSL !
Dostępny

Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem RE4 48V 1000W do skutera quada gokarta

  1. Zestaw marki POWER CARS ™

      1. Silnik bez-szczotkowy typu BLDC - 48V 1000W
      2. Sterownik tuningowy do silników bezszczotkowych - 48V 1000W  Red Edition 4

Zestaw specjalnie dobranego typu silnika z kontrolerem/sterownikiem o mocy wyższej niż sam silnik. Takie połączenie sprawia, że kontroler nie blokuje mocy silnika i uzyskujemy większą moc szczytową, większą odporność na przeciążenia oraz dłuższą żywotność zestawu. Polecany do napędu i tuningu pojazdów elektrycznych, w szczególności POWER CARSów, mini gokartów, skuterów, mini quadów, ATV i tzw. pocket bike-ów 1tp.

Zestaw przystosowany do pracy z każdym typem zasilania  akumulatorowego zarówno opartego o akumulatory żelowe jak pakiety ogniw.

Programowanie i podłączanie sterownika  - sterownik podłączamy z według następującej kolejności:

  1. Zasilanie sterownika - dwa grube przewody czerwony (plus) i czarny (minus) podłączamy do zespołu akumulatorów zgodnie z ich kolorystyką (choć sterownik posiada swoje zabezpieczenia, między zespołem akumulatorów a sterownikiem sugerujemy zamontować bezpiecznik typu MAXI).
  2. Silnik - 3 grube przewody zasilające silnik (zielony, niebieski, żółty) do ich odpowiedników kolorystycznych silnika
  3. Czujniki Hall - 6 pianową kostkę w sterowniku (sprawdzając czy kolorystyka kabli się zgadza) podłączamy do 6 pniowej kostki silnika. Jeśli silnik nie ma wyjścia czujników Hall, czynność tą pomijamy.
  4. Włączenie sterownika - pomarańczowy przewód opisany "Electric door lock" łączymy z plusem zasilającym sterownik. Wyjście między plusem akumulatora a tym przewodem możemy połączyć do stacyjki/włącznika.
  5. Programowanie - wykrywanie silnika  - (WAŻNE - w tym momencie manetka/pedał nie może być podłączony do sterownika): Sposób I - łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund podczas których silnik zacznie pracować a sterownik wykryje jego parametry, po czym białe przewody rozłączamy. Jeśli silnik ma pracować w odwrotnym kierunku, ponownie łączymy białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund.  Sposób II - ręcznie zakręcamy silnikiem w kierunku który nas interesuje, aby silnik wykonał minimum 2 obroty, po czym łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund, po czym je rozłączamy. Po rozłączeniu białych przewodów  sterownik jest już zaprogramowany do pracy z silnikiem, możemy podłączyć manetkę/pedał itd.

Dane techniczne silnika:

  • Napięcie:  48V
  • Moc - 1000W
  • Pobór  -  4,2/26,5A
  • Obroty pod obciążeniem - 3100 +- 5%
  • RPM / Obroty bez obciążenia - 3500
  • Zębatka - 11T na łańcuch typu T8F
  • Fazy - 3
  • Waga 3.5 kg

Dane techniczne sterownika:

  • Napięcie znamionowe :  48V
  • Moc sterownika 1000W
  • Natężenie wyjściowe 35A
  • Typ złącz sterujących - złącze MTW 2pin i MTW 3pin
  • Waga: 1kg

Funkcje wewnętrzne sterownika:

  1. Inteligent volage - samoczynne wykrywanie poziomu napięcia prądu stałego  
  2. Super mute - sterowanie wyciszające silnik przy starcie i rozpędzaniu pojazdu
  3. Undervoltage protection - zabezpieczenie akumulatorów - gdy akumulatory zbliżą się do ich minimalnego volatrzu, sterownik odetnie zasilanie chroniąc akumulatory przed pełnym wylądowaniem i uszkodzenie akumulatorów.
  4. Overcurrent protection - zabezpieczenie przed zbyt wysokim natężeniem
  5. Anti-Blocking function - funkcja wykrywająca zastopowany silnik, która  po 3 sek odłącza zasilanie chroniąc zarówno silnik jak i sterownik przed dodatkowym przeciążeniem
  6. MOS tube short circuit protection - automatyczne wykrywanie uszkodzonych końcówek mocy wyłączy sterownik przy uszkodzeniu choćby jednej z nich celem ochrony pozostałych.
  7. Permanen power off - permanentne wyłącznie zasilania, wiele innych sterowników mimo ich wyłączenia dalej pobiera prąd z akumulatorów do ich całkowitego wyczerpania, co w efekcie uszkadza akumulatory.

Polecane przez POWER CARS ™ Team

POWER CARS

Opis

Typ silnika elektrycznego
bez-szczotkowy
Napięcie pracy silnika
48V
Moc ciągła silnika
1000W

Pliki do pobrania

Specyfikacja - RE4 48V 60V 1000W

Specyfikacja sterownika - kontrolera obrotów do silników bezszczotkowych RE3 48V 60V 1000W

Pliki do pobrania (671.95KB)