Darmowa dostawa już do 200 zł !!!
Menu
Teraz możesz zamówić pojazd z płatnością ratalną !Przejdź do zamówienia i wybierz opcję E-Raty w Santander Bank ! |
Darmowa dostawa już do 200 zł !!!
Napięcie: 36V Moc: 500W+
Typ silnika: szczotkowy
Cena
Tuningowy sterownik / kontroler obrotów o podwyższonej wydajności do silników szczotkowych prądu stałego w drugiej już generacji VT2. Jego rzeczywiste możliwości są o 25% wyższe w porównaniu ze standardowymi kontrolerami, dzięki czemu jest nie tylko bardziej odporny na przeciążenia ale jednocześnie pozwala osiągnąć więcej mocy z silników szczotkowych i czyni go najwydajniejszym kontrolerem na rynku, praktycznie bezawaryjnym.
Sterownik współpracuje z każdym typem zasalania akumulatorowego.
Wyjścia sterownika - opis przewodów wyjściowych:
1 - Przewody grube - niebieski, żółty: silnik DC
2 - Przewody grube - czerwony, czarny: zasilanie / akumulatory
3 - Brake: wyjście zwarciowe - wyjście pod dźwignię hamulca, przy zwarciu powoduje odcięcie silnika i włączenie świateł hamowania
4 - Indicator : wyjście DC 4A - wskaźniki naładowania, klakson, światła, alarmy
5 - To put : sterownie prędkością - manetki, pedał gazu itp. urządzenia wskazujące z czujnikiem halla
6 - Brake lights: wyjście DC - światła hamowania
7 - Power Locks : wyjście zwarciowe - włączanie / wyłączanie sterownika
8 - Charge : wejście ładowania / ładowarki
UWAGA! - pamiętaj, że jest to sterownik tuningowy o podwyższonej mocy !. Nie powinieneś stosować go do słabszego silnika niż zalecany - czyli, sterownik 500W powinien być stosowany wyłącznie do silnika 500W, a sterownik 1000W wyłącznie do silnika 1000W. W przypadku wątpliwości zawsze możesz skorzysta z naszej pomocy.
Jak zmienić kierunek obrotów silnika - kierunek obrotów zmieniamy poprzez zamianę przewodów/biegunów niebieskiego (-) z żółtym (+).
Jak dodać bieg wsteczny - bieg wsteczny osiągamy na 2 sposoby
Jak wprowadzić płyną dodatkową regulacje prędkości - prędkość pojazdu (i tym samym obroty silnika) możemy dodatkowo kontrolować poprzez instalację potencjometru 4K na przewodzie sygnałowym między sterownikiem a manetką / pedałem gazu (czujnikiem halla). Dzięki temu możemy np kontrolować prędkość maksymalną pojazdu z młodym niedoświadczonym kierowcą.
Przeznaczenie - pojazdy elektryczne o zasilaniu DC 48V:
Dane techniczne sterownika:
Polecane przez POWER CARS ™ Team
Opis
check_circle
check_circle