Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem i pedał RE4 60V 2000W do gokarta buggy crosskarta
Napięcie: 60V Moc: 2000W
Typ: bez szczotkowy BLDC
Powiązane
Cena
1 139,00 zł
Brutto
Codzienna wysyłka do 12:00
Darmowa dostawa od 200zł
SSL !
Dostępny
Zestaw bezszczotkowy silnik ze sterownikiem i pedał RE4 60V 2000W do gokarta buggy crosskarta
- Zestaw marki POWER CARS ™
- Silnik bez-szczotkowy typu BLDC - 60V 2000W
- Sterownik tuningowy do silników bezszczotkowych - 60V 2000W Red Edition 4
- Pedał gazu stalowy V2
Zestaw specjalnie dobranego typu silnika z kontrolerem/sterownikiem o mocy wyższej niż sam silnik. Takie połączenie sprawia, że kontroler nie blokuje mocy silnika i uzyskujemy większą moc szczytową, większą odporność na przeciążenia oraz dłuższą żywotność zestawu. Polecany do napędu i tuningu pojazdów elektrycznych, w szczególności POWER CARSów, mini gokartów, skuterów, mini quadów, ATV i tzw. pocket bike-ów 1tp.
Zestaw przystosowany do pracy z każdym typem zasilania akumulatorowego zarówno opartego o akumulatory żelowe jak pakiety ogniw.
Programowanie i podłączanie sterownika - sterownik podłączamy z według następującej kolejności:
- Zasilanie sterownika - dwa grube przewody czerwony (plus) i czarny (minus) podłączamy do zespołu akumulatorów zgodnie z ich kolorystyką (choć sterownik posiada swoje zabezpieczenia, między zespołem akumulatorów a sterownikiem sugerujemy zamontować bezpiecznik typu MAXI).
- Silnik - 3 grube przewody zasilające silnik (zielony, niebieski, żółty) do ich odpowiedników kolorystycznych silnika
- Czujniki Hall - 6 pianową kostkę w sterowniku (sprawdzając czy kolorystyka kabli się zgadza) podłączamy do 6 pniowej kostki silnika. Jeśli silnik nie ma wyjścia czujników Hall, czynność tą pomijamy.
- Włączenie sterownika - pomarańczowy przewód opisany "Electric door lock" łączymy z plusem zasilającym sterownik. Wyjście między plusem akumulatora a tym przewodem możemy połączyć do stacyjki/włącznika.
- Programowanie - wykrywanie silnika - (WAŻNE - w tym momencie manetka/pedał nie może być podłączony do sterownika): Sposób I - łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund podczas których silnik zacznie pracować a sterownik wykryje jego parametry, po czym białe przewody rozłączamy. Jeśli silnik ma pracować w odwrotnym kierunku, ponownie łączymy białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund. Sposób II - ręcznie zakręcamy silnikiem w kierunku który nas interesuje, aby silnik wykonał minimum 2 obroty, po czym łączymy ze sobą białe przewody opisane "Inteligent recognition" na 10 sekund, po czym je rozłączamy. Po rozłączeniu białych przewodów sterownik jest już zaprogramowany do pracy z silnikiem, możemy podłączyć manetkę/pedał itd.
Dane techniczne silnika:
- Napięcie: 60V
- Moc - 2000W
- Pobór - 7 / 36A
- Obroty pod obciążeniem - 4600 rpm
- Obroty bez obciążenia - 5400 rpm
- Moment obrotowy: 5Nm
- Zębatka - 11T na łańcuch typu T8F
- Fazy - 3
- Waga 4 kg
Polecane przez POWER CARS ™ Team
Dane techniczne sterownika:
- Napięcie : 60V
- Moc sterownika: 2000W
- Natężenie wyjściowe: 45A
- Typ złącz sterujących - złącze MTW 2pin i MTW 3pin
- Waga: 1,82kg
Główne funkcje wyjściowe sterownika (przewody wychodzące):
- Electric door lock - włączenie/wyłączenie sterownika
- Speed control handle - podłączanie manetki, pedału gazu itp. z czujnikiem halla
- Inteligent recognition - automatyczne wykrywanie i programowanie typu silnika i kierunku obrotów.
- Shift three speed gear - 3 biegi do przodu 80% (czarny z szarym),100% (rozłączone),120% (czarny z różowym)
- Reverse gear - bieg wsteczny
- Low lever breake - podłączenie hamulca / powoduje odcięcie sterownika przy hamowaniu
- High level brake - czujnik świateł hamowania / wykrywa napięcie w obwodzie świateł hamowania / powoduje odcięcie sterownika przy hamowaniu
- Anty theft alarm power - zasilanie alarmu / dodatkowe wyjście DC o napięciu równym napięciu instalacji
- Anti thef alarm signal - podłączenie moduły alarmu
- Multiple data meter - czujnik prędkościomierza
- Conventional meter - czujnik prędkościomierza
Funkcje wewnętrzne sterownika:
- Inteligent volage - samoczynne wykrywanie poziomu napięcia prądu stałego
- Super mute - sterowanie wyciszające silnik przy starcie i rozpędzaniu pojazdu
- Undervoltage protection - zabezpieczenie akumulatorów - gdy akumulatory zbliżą się do ich minimalnego volatrzu, sterownik odetnie zasilanie chroniąc akumulatory przed pełnym wylądowaniem i uszkodzenie akumulatorów.
- Overcurrent protection - zabezpieczenie przed zbyt wysokim natężeniem
- Anti-Blocking function - funkcja wykrywająca zastopowany silnik, która po 3 sek odłącza zasilanie chroniąc zarówno silnik jak i sterownik przed dodatkowym przeciążeniem
- MOS tube short circuit protection - automatyczne wykrywanie uszkodzonych końcówek mocy wyłączy sterownik przy uszkodzeniu choćby jednej z nich celem ochrony pozostałych.
- Permanen power off - permanentne wyłącznie zasilania, wiele innych sterowników mimo ich wyłączenia dalej pobiera prąd z akumulatorów do ich całkowitego wyczerpania, co w efekcie uszkadza akumulatory.
Opis
- Typ silnika elektrycznego
- bez-szczotkowy
- Napięcie pracy silnika
- 60V
- Moc ciągła silnika
- 2000W
Powiązane produkty
Napięcie: 60V Moc: 2000W
Typ: bez szczotkowy BLDC
659,00 zł
999Napięcie: 48V, 60V Moc: 2000W+
Typ silnika: bez szczotkowy
325,00 zł
Pedał gazu stalowy V2S do pojazdów elektrycznych, gokartów, buggy itp. Wymaga do działania sterownik/kontrolera silnika elektrycznego.
74,00 zł
Napięcie: 60V Moc: 2000W
Typ: bez szczotkowy BLDC
989,00 zł
Poprzedni
Następny